יום שלישי, 13 במרץ 2012

אני שוכב לי על הגב...

הקטנה שלי כבר בת 4 חודשים. לפי הספר, היא כבר אמורה לשכב על הבטן בטבעיות, להישען על המרפקים ולהרים את הראש בגאון. אז זהו, שלא. מאחר שלא ירדה לי מהידיים בשלושת החודשים הראשונים להיווסדה, כשהיא שוכבת על הבטן, לאורך כל אותן 2 דקות, וגם זה בקושי... היא בעיקר נראית כמו שטיח שמנסה להתעופף...
יכול להיות שזה בגלל שהיא שלישית, אבל זה פחות מדאיג אותי ממה שהייתי מצפה. אבל החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהוריד אותה מהידיים שלי, והתחלנו מחנה אימונים...
נפגשתי עם מלווה התפתחותית שהציעה תרגילים נחמדים, הורדתי סרטונים מהיו-טיוב וגם את מזרן הפעילות שהעלה אבק מעל הארון...
מיותר לציין שהקטנה לא ממש מרוצה. אבל כל הבית נרתם למאמץ ותוך שבועיים אני מתכוונת להציג מתח שריר לתפארת!

2 תגובות:

  1. טלי , גאה בך על "מחנה האימונים" שאת מעבירה את הקטנטונת , אך כמו שאומרים אצלנו בפולניה, קשה באימונים קל בקרב , שפיצית תתהפך ותתגלגל לך בכל הבית ואח"כ תזחל תוכלי להוציא את שואב האבק שלך לפנסיה ..ואני כאן תמיד בשבילך לתובנות , דרבון ,מוטבציה וכו..

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק