יום רביעי, 28 במרץ 2012

היא כל כך יפה זה צובט בלב שלך ...

היום בכניסה לגן של בתי, עמד פאפוס בן 6 והכריז בפני – אני מאוהב בדנה! ככה, בלי להתבלבל או להסמיק.
בבת אחת כל הסרט חלף במוחי. הקטנה שלי גדלה. כמעט בת 6. יכול להיות שזה כבר מתחיל? חלומות בהקיץ, שרבוטים על הדף, כתיבת השם שלה עם שם המשפחה שלו מליון פעם במחברת... המתנות לטלפון (עוד יש דבר כזה?), צ'אטים ליליים (ערה?), דייטים גרועים, או יותר גרוע - דייטים טובים ... עם משחקים, בלי משחקים. ניתוח אינסופי של כל מה שהוא אמר עם כל החברות... ספר החוקים (זוכרות?),אמא'לה!!!
היא עוד קטנה. עדיין תחת חסותי ויחסית תחת שליטתי. בהירת שיער ותכולת עיניים. אין ספק שתשבור כמה לבבות בעתיד. אבל יש סיכוי שגם את הלב שלה ישבור איזה נבל... כל זה חולף במוחי תוך כדי שהגברבר הקטן מתאר בפני כמה דנה יפה...
כשהגענו לאוטו שאלתי אותה בעדינות ובחשש – את יודעת ש-X אמר לי שהוא מאוהב בך? והיא עונה לי בביטול: אמא, הוא מאוהב בכל הבנות... רגע אחרי אנחת הרווחה שלי היא מוסיפה – אבל בי הוא מאוהב יותר מכולן. שאלתי אותה איך היא יודעת והיא ענתה שהוא אמר לה. הכי פשוט, ישיר, עדיין אין משחקים... המשכתי לשאול, מה זה אומר שהוא מאוהב בה? איך זה מתבטא? אז היא מסבירה לי שכל מה שהיא מבקשת ממנו בחצר הוא נותן לה! (יכול להיות שזה עובר בגנים?...(-;)
אני עוד מהססת מה ואיך להמשיך לשאול והיא כבר מפרטת מי מנשק את מי ואיפה. על הלחי או בפה. כבר אמרתי שהיא בגן חובה?!
מסתבר שזה מתחיל מוקדם משציפיתי. ועוד אין לי ממש עמדה מגובשת בנושאים האלה. מספיק שהותקלתי ביום המשפחה בשתי האמהות של אחד מילדי הגן... מסתבר, שלילדים לפעמים זה נראה הרבה יותר טבעי מאשר לנו. הם מקבלים את הכל כמציאות נתונה ולא עושים עניין. אין להם עוד מטען...
אז החלטתי גם אני לא לעשות עניין. שחזרתי קצת מתוך "יעל שומרת על גופה", ליתר ביטחון והשאר – כנראה שאצטרך פשוט לסמוך עליה. בתקווה שעדיין לא למדה ממני הכל....

7 תגובות:

  1. דנה המהממת. בטוח תשבור לבבות, ובטוח ישבר גם לה הלב, זה חלק מהריגושים והחוויות בחיים. העיקר שתהיי שם תמיד בשבילה ותדעי להיות לה לאוזן קשבת. כל השאר כבר יסתדר מעצמו :-)
    ואל תשכחי שיש לך גם את אלה שהולכת ומסתמנת כנסיכה נוספת למשפחת יצחק...הן בטח יבכו אחת לשניה הרבה פעמים על בחורים...
    ואלון? אלון יכסח את מי שצריך!!!

    השבמחק
  2. תודה מותק! אין ספק שנכונו לנו עוד הרפתקאות רבות... אצטרך ללמוד לשחרר ולסמוך עליהם שבאווירה המשפחתית המיוחדת לנו הם סופגים את הערכים הנכונים. כיף לבנות שיש להן האחת את השנייה ואת אלון - האביר שלי!

    השבמחק
  3. זה מפחיד אותך?? חכי לרגע שהפאספוס הזה יגדל עוד קצת ויגיע לפתח ביתך, ייכנס ישר לחדר שלה בלי להגיד לכם "שלום" או להעיף מבט לכיוונך בכלל, במקרה הטוב יהנהן משהו לא ברור ויסגור אחריו את הדלת. אחחח... הייתי רוצה לראות את הפרצוף של נדב באותו רגע!! ואת זה אני אומרת בתור אמא שחרדה כליל מהעשור המלחיץ(שמתחיל בערך בגיל 8,9?!אוטוטו...)אין לי מושג איך נעבור אותו,בינתיים אני בונה על כישורי הבילוש/ריגול/עמימות של בעלי שיסייעו בעיניין, כי הרי אין כמו חברות טובה ואמון בין הורים לילדים, נכון?!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מצחיקה אותי! אין ספק שבחרת את הגבר הנכון למשימה! אבל לשלומי יש באמת כישורים, מה יכול לתרום נדב שיועץ בעירייה?...

      מחק
  4. צודקת!! יועץ בעיריה, לא מצחיק בכלל...

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא מצחיק, אבל כישורי הבילוש פחות מפותחים ממשרד ראש הממשלה...

      מחק
  5. כל כך נהנתי לקרוא. מעניין מה יש לאבא נדב להגיד בנושא????
    כל כך רואים הבדל בין בנים לבנות, ניב שלי ממש לא מספר דברים כאלה.

    השבמחק