יום שני, 19 במרץ 2012

זה לא את ... זה אני

איכשהו ברגע שאנחנו הופכות לאמהות, משהו בדיבור שלנו משתנה. נוספה לנו מילת היחס - לי - בכל מה שקשור לילדים. כל מה שהם עושים - זה לנו. "הוא לא אכל לי... הוא לא ישן לי... הוא עשה לי...". פתאום הכל סובב אותנו. ואז כל הרצון להכיל, לזרום, לקבל את הילד נעשה קצת קשה. כי הוא עושה את זה לי...
לפעמים, אם רק נצא לרגע מהסיטואציה וננסה להחליף את ה-לי במשהו שהוא עושה עבור עצמו, הכל יכול להשתנות ולהיראות טוב יותר. כי כך אפשר לראות איך הילד מפתח כוחות ויכולות ובונה את עצמו.
נשמע לא רע נכון?
זה באמת נכון. חוץ מהפעמים שהבן שלי עושה את זה - לי! ...

3 תגובות:

  1. מה שלא יהיה אל תגידו את זה בטיפת חלב, במקרה נפלט לי משהו בסגנון שציינת ומיד קיבלתי מבט של אחות המומת קרב שלא חסכה ממני הרצאה של שעה...מתיש!! כך שאני אישית הוצאתי את המילה מהלקסיקון, אכן בוצעה למידה!!

    השבמחק
  2. פוסט גדול..יש לך את זה !

    השבמחק